lørdag den 2. februar 2008

Ups, glemte at skrive om FaceBook

At jeg glemte at skrive om den skyldes nok mest, at jeg egentlig ikke synes den form for 'hvis jeg klapper dig på skulderen, så klapper du mig på skulderen'-tjenester er noget jeg har brug for, hverken i det daglige arbejde eller privat.
Mine venskaber er baseret på reelle fælles interesser, og er typisk startet med almindelig kontakt i det 'levende' rum, derefter kan vi sagtens anvende virtuelle rum til at fortsætte kontakten.
F.eks. Wiki og Googledoc som kan være alternativer til vedhæftede filer i mails.

Men omvendt er det jo sjovt nok at opleve, de forskellige typer 'rum' og se dem rigtigt i stedet for kun at høre om dem.
Så selvfølgelig oprettede jeg mig og bladrede lidt rundt i Facebook, taggede lidt - og er så på vej til næste 'station' :-)

Ingen kommentarer: